Możliwości reklamowe w Portalu W-A.pl – współpraca z Cormedia

W-A.pl rozpoczyna współpracę z firmą Cormedia

09-04-2009  Autor: Kazimierz Kwasek W-A.pl, Karol Kowalski Cormedia   Źródło: W-A.pl, Cormedia   Kategoria: Wiadomości z kraju

W marcu 2009 roku W-A.pl rozpoczął współpracę z firmą Cormedia w dziedzinie reklamy na stronach W-A.pl. Cormedia jest wyspecjalizowanym domem mediowym zajmującym się planowaniem i emisją kampanii reklamowych w Internecie. Szlagierowym produktem firmy są pakiety reklamowe BUDOWNICTWOonline oraz BUDonline_ARCHITEKTURA. Są to specjalne pakiety stworzone dla firm chcących kierować swoje reklamy do konkretnej grupy odbiorców. Miło nam poinformować, iż pakiet BUDonline_ARCHITEKTURA zawiera cztery portale architektoniczne z Polski - poza W-A.pl znalazły się tutaj - architekci.pl, architektura.pl i sztuka-architektury.pl. Jest nam miło, iż Portal W-A.pl znalazł się w grupie tak znamienitych stron internetowych i stanowi aktualnie jedną z najbardziej atrakcyjnych ofert reklamowych w Polsce (rotacja reklam w tych 4 portalach to prawie 100 000 użytkowników i pół miliona odsłon stron miesięcznie).

Komentarz W-A.pl

Decyzja o rozpoczęciu współpracy z firmą Cormedia ma na celu zapewnienie stałej ilości kontraktów reklamowych na stronach Portalu i Księgarni W-A.pl. Firma Cormedia jest liderem sprzedaży reklam w dziedzinie architektury i budownictwa czyli właśnie tematyki poruszanej na stronach W-A.pl.
"Stały i intensywny rozwój W-A.pl zarówno Portalu Informacyjnego W-A.pl jak również naszej platformy Księgarni W-A.pl, która promuje kilkadziesiąt wydawnictw z Polski i całego świata, włącznie z wieloma wydawnictwami promowanymi w Polsce tylko przez W-A.pl, powoduje znaczny wzrost oglądalności naszych stron. Daje nam to znaczne możliwości reklamowe. Firma Cormedia jako lider branży reklamowej w profilu W-A.pl może nam zapewnić ciągłe funkcjonowanie w okresie wzmożonych wydatków na serwery, rozbudowę strony internetowej i koszty bieżące Portalu W-A.pl. Dodatkowym atutem Cormedia jest kierowanie nieinwazyjnych i branżowych reklam, przez co Drodzy Czytelnicy nie będziecie atakowani reklamami proszków do prania, pieluch oraz artykułów spożywczych, a jedynie kampaniami reklamowymi  związanymi z naszym zawodem. Reklamy o ile się pojawią, będą stanowiły tło zawartości merytorycznej W-A.pl. Liczymy, iż pomimo wprowadzenia reklam do W-A.pl wciąż będziecie naszymi stałymi Czytelnikami."

arch. Andrzej Kwasek, właściciel firmy

Informacja o reklamie w W-A.pl, cennik podstawowy i inne informacje > > >

Informacje o pakiecie BUDonline_ARCHITEKTURA

Cormedia wprowadza do swojej oferty nowy produkt reklamowy, który pozwala precyzyjnie dotrzeć do architektów i studentów architektury, projektantów, dekoratorów oraz inwestorów branżowych - pakiet BUDonline_ARCHITEKTURA.

W skład tego produktu wchodzą takie serwisu jak: architekci.pl, W-A.pl, architektura.pl oraz sztuka-architektury.pl. Zasięg nowego pakietu wynosi blisko 100 000 użytkowników i ponad 500 000 odsłon.

W obecnych, wymagających okolicznościach rynkowych reklamodawcy szukają precyzyjnego dotarcia do użytkowników z dużą mocą nabywczą. Taką właśnie grupę stanowią architekci. Serwisy, z których korzysta ta grupa zawodowa - stanowią powierzchnię premium, co jest dodatkowym atutem dla potencjalnych reklamodawców (niewielkie obłożenie reklamowe, tylko emisje dedykowane, nieinwazyjne formy i kreacje).

W ramach sieci BUDOWNICTWOonline przekaz reklamowy, jaki kierowany jest do architektów, jest bardzo subtelny i maksymalnie dopasowany do oczekiwań użytkowników. Najczęściej realizowane projekty mają wymiar zarówno brandingowy, jak i użyteczny (specjalne sekcje klienta, działy poświęcone określonym rozwiązaniom, Include).

Więcej informacji o pakiecie:

Cennik tego pakietu w pliku XLS > > > (wielkość pliku 64 kb)

Cennik tego pakietu w pliku PDF > > > (wielkość pliku 68 kb)

Prezentacja tego pakietu w pliku PPT > > > (wielkość pliku 1469 kb)

Prezentacja tego pakietau w pliku PDF > > > (wielkość pliku 517 kb)

BUDOWNICTWOonline liderem

BUDOWNICTWOonline po raz kolejny może pochwalić się pierwszym miejscem wśród internetowych biur sprzedaży w kategorii Budownictwo i Nieruchomości (Megapanel PBI/Gemius, 01.2009, faktyczny zasięg biur sprzedaży, stan na 31.03.2009).

Oferta firmy Cormedia wyprzedza IDMnet, GazetaDom.pl, Adnet, ARBOnetwork oraz pozostałe portale. Miesięczny zasięg sieci BUDOWNICTWOonline wynosi 1 630 000 użytkowników (real users).

Informacje o firmie Cormedia

W styczniu 2008 roku oficjalnie rozpoczął działalność nowy dom mediowy Cormedia, specjalizujący się w planowaniu i emisji kampanii reklamowych w Internecie. Cormedia w ramach swojej działalności zajmie się również tworzeniem tematycznych sieci reklamowych.

Dom mediowy Cormedia powstał w grudniu 2007, a jego zespół tworzą osoby od wielu lat związane z reklamą internetową. Dyrektorem Generalnym firmy jest Iwo Gałecki, a funkcję Dyrektora Strategicznego pełni Karol Kowalski. Wcześniej obydwaj menedżerowie związani byli z siecią reklamy internetowej IDMnet.

Cormedia specjalizuje się w planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie oferując swoim klientom pełen zakres usług, począwszy od tworzenia strategii reklamowych, przez planowanie mediów, optymalizację prowadzonych działań, po szczegółową analizę skuteczności zakończonych już kampanii.

W ramach swojej działalności Cormedia tworzy również tematyczne sieci reklamowe. Pierwszym projektem w tym zakresie jest BUDOWNICTWOonline, specjalistyczna sieć realizująca projekty reklamowe dla branży budowlanej. W jej ramach Cormedia skupił witryny, które od lat tworzą ścisłą czołówkę wśród stron zajmujących się tematyką budowlaną.

Sieci tematyczne to odpowiedź branży na potrzeby rynku. Specjalizacja w obrębie konkretnej tematyki i budowa oferty reklamowej w oparciu o ściśle określone witryny czy kategorie witryn gwarantuje stworzenie produktu reklamowego o znacznie wyższych parametrach niż tradycyjne rozwiązania. Poza tym sami klienci preferują celowane, bardzo precyzyjne akcje reklamowe skierowane do konkretnych grup odbiorców i coraz rzadziej zadowalają się typowymi produktami sieci horyzontalnych, które nadal bazują na dużych kampaniach zasięgowych. - mówi Karol Kowalski, Dyrektor Strategiczny firmy.

Kampanie realizowane przez Cormedia w ramach własnej sieci tematycznej BUDOWNICTWOonline prowadzone są w oparciu o system adserwerowy AdOcean.

www.cormedia.pl

 
 
Copyright by W-A.pl 2007, e-mail: admin@w-a.pl      W-A.pl      www.wydział-architektury.com