Emocjonalny doping - temat numeru nowego wydania Office & Facility

Informacja Prasowa

02-05-2011  Autor: [KK]   Źródło: Office & Facility - OFFA   Kategoria: Wiadomości z kraju

Nerwica to moje drugie imię - mawiała moja znajoma, usprawiedliwiając częste wybuchy emocji. Nienawidziła swojego biura, przygnębiały ją czarne meble i szare ściany, denerwowały skrzypiące krzesła, irytował bałagan i wieczny zaduch. Często była rozdrażniona, łatwo traciła nad sobą panowanie. Po 8 godzinach z ulgą wracała do przytulnego domu pełnego pamiątek z podróży. Relaksowała się w hamaku na balkonie, wdychając zapach pobliskiego lasu. W biurze jej złe samopoczucie wracało, czuła się fatalnie nie tylko psychicznie, ale i fizycznie.

Temat numeru
Emocjonalny doping

Odpowiednie kolory, zapachy czy meble mogą korzystnie wpływać na nastrój i pracę, a złe zestawienie tych elementów może wywoływać rozdrażnienie lub zmęczenie. Jak do tego nie dopuścić?
więcej > > >

Wywiad
Luke Pearson - designer uniwersalny

Luke Pearsson wytycza trendy w światowym designie biurowym. Z brytyjskim projektantem, właścicielem studia PearsonLloyd, rozmawiał Maciej Markowski.
więcej > > >

Case study
Przełamać korporacyjny standard

Firma Kraft Foods, obecna w Polsce od 1992 roku, niedawno wprowadziła się do nowej siedziby na warszawskim Mokotowie. Wybraliśmy się tam, by sprawdzić, czy to w dobrej organizacji pracy kryje się jej rynkowy sukces.
więcej > > >

Case study
Akcja Kreacja. Biuro firmy Dentsu.

Londyńskie biuro firmy Dentsu wygląda jak skrzyżowanie statku kosmicznego z apońskim domem. Jeden z nowoczesnych londyńskich budynków wyróżnia dynamicznie wijąca się aluminiowa fasada. Motyw powtarzających się błyszczących wybrzuszeń przypomina łamiące się fale i wyraźnie kontrastuje z zabytkową kamienicą mieszczącą się obok. Do tego futurystycznego wyglądu zewnętrznego miało nawiązywać swoją aranżacją wnętrze, w którym mieszczą się biura japońskiej korporacji Dentsu.
więcej > > >

Biuro świata
Dania loves design

Jedną z największych pasji Duńczyków jest wzornictwo. Sekret jego popularności kryje się w ponadczasowej prawdzie, funkcjonalności i wysokiej jakości. Duński design kojarzony jest z markowym stylem, a o wielu duńskich produktach mówi się jako o symbolach design XX wieku.
więcej > > >

Technologie
Najważniejsze trendy roku 2011



Nasza relacja ze słynnej brytyjskiej konferencji, poświęconej biznesowym nowościom. Konferencja Tech Trends 2011, która odbyła się w Londynie w dniach 8-9 marca, jest organizowana przez firmę Unwired. Spodziewaliśmy się usłyszeć o nowinkach technologicznych, o których jeszcze jest cicho w mediach, które zmienią i usprawnią pracę oraz funkcjonowanie biur. Nie zawiedliśmy się.
więcej > > >

 

 
 
Copyright by W-A.pl 2007, e-mail: admin@w-a.pl      W-A.pl      www.wydział-architektury.com