Dornbracht prezentuje eno: Długotrwała funkcjonalność i wzornictwo

Nowe produkty: eno

27-01-2011  Autor: Joanna Stankiewicz   Źródło: Dornbracht   Kategoria: Wiadomości z kraju

Na międzynarodowych targach Living Kitchen w Kolonii (imm, 18. – 23.01.2011) odwiedzanych równie chętnie przez specjalistów z branży jak i przez publiczność, producent armatury Dornbracht zaprezentował nową linię jednouchwytowych baterii kuchennych eno, której koncepcja uchwytu powoduje intuicyjne obniżenie zużycia ciepłej wody. „eno podkreśla nasze wysokie wymogi jakościowe pod względem wzornictwa, funkcjonalności oraz faktycznych korzyści dla użytkownika“ – mówi dyrektor zarządzający Andreas Dornbracht. „By tę jakość zdemokratyzować, stworzyliśmy z eno idealną armaturę dla podstawowego segmentu premium“.

Obok klasycznego wariantu baterii jednouchwytowej, linia eno dostępna jest również opcjonalnie z wyciąganą dyszą lub wyciąganą wylewką. Wariant z dyszą, oprócz strumienia z perlatora, oferuje drugi rodzaj strumienia z dyszy - prysznicowy. W ramach portfolio produktów Dornbracht Water Zones możliwe jest doskonałe połączenie eno z Water Zone Universal. Znakomite uzupełnienie armatury stanowią akcesoria, takie jak uruchamiany regulatorem obrotowym mimośród oraz dozownik płynu do mycia naczyń bez rozety do zabudowy.

Autorem wzornictwa jest Sieger Design. Linia baterii jednouchwytowych eno dostępna jest z wykończeniem powierzchni chrom i matowa platyna. Dostępność od czerwca 2011 r.

Ilustracje DORNBRACHT, po kliknęciu powiększenie

 

Prostą i elegancką stylistykę kształtów serii eno podkreśla precyzyjny 90° kąt otwarcia uchwytu.

 

Flagowym produktem serii eno jest wersja z wyciąganą dyszą. W tej wersji w produktach eno można wybierać pomiędzy dwoma rodzajami strumieni: z perlatora oraz z dyszy — strumień prysznicowy.



O firmie Dornbracht
Aloys F. Dornbracht GmbH & Co. KG z główną siedzibą w Iserlohn jest działającym na rynkach międzynarodowych producentem wysokojakościowych armatur oraz akcesoriów łazienkowych i kuchennych o oryginalnym wzornictwie. Firma zdobywa regularnie międzynarodowe nagrody w dziedzinie wzornictwa, a ponadto od 1996 roku wyróżnia się niesłabnącym zaangażowaniem w dziedzinie kultury. Od 2006 roku ukazuje się publikacja „Dornbracht – the SPIRIT of WATER” w edycji łazienkowej i kuchennej, która dokumentuje kulturotwórcze znaczenie firmy i prezentuje spektrum produktów marki Dornbracht. Ta publikacja, zarazem czasopismo i katalog, jest połączeniem inspiracji, dialogu i innowacyjności – cech, które wyróżniają sposób myślenia i pracy w Dornbracht.

 
 
Copyright by W-A.pl 2007, e-mail: admin@w-a.pl      W-A.pl      www.wydział-architektury.com